حاشیه دیدار تراکتورسازی پرسپولیس، ورود هواداران تراکتورسازی به ورزشگاه پیش از دیدار مقابل پرسپولیس

به گزارش ورزش و تندرستی، تیم های تراکتورسازی و پرسپولیس امروز در تبریز به مصاف یکدیگر خواهند رفت که هواداران تیم میزبان در حال ورود به ورزشگاه هستند.

حاشیه دیدار تراکتورسازی پرسپولیس، ورود هواداران تراکتورسازی به ورزشگاه پیش از دیدار مقابل پرسپولیس

به گزارش ورزش و تندرستی از تبریز، تیم های تراکتورسازی و پرسپولیس از ساعت 17 امروز (چهارشنبه) در استادیوم یادگار امام (ره) تبریز به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

در سطح شهر تبریز، کارناوال های مختلفی از سوی هواداران تراکتورسازی به راه افتاده است. آنها در برخی از میدان های اصلی شهر جمع شده اند و شعارهایی را در حمایت از تیم محبوب شان سر می دهند.

بلیت فروشی مسابقه از ساعت 12:05 در استادیوم یادگار امام آغاز شده و تماشاگران در سکوها مستقر شده اند. در حال حاضر بیش از 40 هزار تماشاگر در استادیوم حضور دارند.

جهتهایی که به هر نحوی به استادیوم یادگار امام (ره) تبریز ختم می شود، با ترافیک شدیدی روبرو شده و خودروها در اکثر تقاطع های شهر تبریز خودروها گرفتار ترافیک می شوند.

با نزدیک شدن به زمان بازی، بر سرعت هواداران حاضر در استادیوم افزوده می شود.

قرار است اتوبوس تیم پرسپولیس از ساعت 15 به سمت استادیوم حرکت کند. به همین خاطر، تدابیر امنیتی برای اتوبوس حامل اعضای این تیم اندیشیده شده تا مسئله ای برای آنها در جهت استادیوم پیش نیاید.

هواداران تیم تراکتورسازی از بدو ورود به استادیوم شعارهای حمایتی برای تیم شان سر می دهند و برای پرسپولیس کری می خوانند.

در بیرون استادیوم نیز بازار فروش پرچم بسیار داغ است و هواداران در حال ورود به استادیوم هستند.

ف

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "حاشیه دیدار تراکتورسازی پرسپولیس، ورود هواداران تراکتورسازی به ورزشگاه پیش از دیدار مقابل پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه دیدار تراکتورسازی پرسپولیس، ورود هواداران تراکتورسازی به ورزشگاه پیش از دیدار مقابل پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید