بیست و چهارمی لژیونر دوچرخه سواری ایران در روز آخر

به گزارش ورزش و تندرستی، مرحله سوم و نهایی از هشتمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری پرینسیس ماهای تایلند امروز چهارشنبه 21 فروردین ماه در جهت 83.3 کیلومتری منطقه چیانگ مای برگزار گردید. در انتها مرحله سوم این تور ویژه بانوان، رکابزنانی از تایلند، توباگو و ژاپن به عنوان نفرات اول تا سوم از خط انتها مسابقه گذشتند.

بیست و چهارمی لژیونر دوچرخه سواری ایران در روز آخر

ماندانا دهقان بانوی لژیونر دوچرخه سواری ایران در آخرین روز از این تور بین المللی در رده بیست و چهارم نهاده شد. دهقان در مرحله اول تور نیز پنجاه و ششم و در مرحله دوم به عنوان هجدهمین نفر از خط سرانجام مسابقه گذر نموده بود. وی در اولین همراهی تیم مکس واترزلی هلند در سال 2019 پیروز شد در میان 72 رکابزن حاضر در تور در رتبه سی ام قرار بگیرد. تیم باشگاهی مکس واترزلی در رتبه بندی نهایی تور نیز با یک پله سقوط نسبت به دو روز قبل در رده دوم ایستاد. نمایندگان اوکراین و سوئیس اول و سوم شدند.

این تور معتبر آسیایی در سه مرحله برگزار گردید که تیم های دوچرخه سواری زنان از کشورهای قزاقستان، ویتنام، روسیه، اوکراین، مالزی، سنگاپور، ژاپن، سوئیس، تایلند و تیم های باشگاهی ایلومینیت آمریکا، کوگاس روسیه و ولوفیت استرالیا در آن حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بیست و چهارمی لژیونر دوچرخه سواری ایران در روز آخر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیست و چهارمی لژیونر دوچرخه سواری ایران در روز آخر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید