برگزاری مجمع سالیانه سازمان پارا والیبال آسیا واقیانوسیه، منطقه غرب و مرکز به ایران واگذار شد

به گزارش ورزش و تندرستی، هادی رضایی، دبیر کل سازمان پارا والیبال منطقه آسیا و اقیانوسیه، از برگزاری جلسه سالیانه مجمع فدراسیون والیبال معلولین آسیا واقیانوسیه در حاشیه رقابت های 2019 تایلند اطلاع داد.

برگزاری مجمع سالیانه سازمان پارا والیبال آسیا واقیانوسیه، منطقه غرب و مرکز به ایران واگذار شد

به گزارش ورزش و تندرستی و به نقل از فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، هادی رضایی درباره برگزاری جلسه سالیانه مجمع فدراسیون والیبال معلولین آسیا واقیانوسیه گفت: این جلسه با حضور آقایان بری رئیس سازمان جهانی، لو رئیس آسیا و اقیانوسیه، من به عنوان دبیرکل، بهمن تاروردی زاده به عنوان نماینده کشورمان، سایر اعضا و کشورهای عضو در هتل بین المللی تایلند انجام شد و تصمیمات مختلفی درباره تقویم سالیانه 2019 و 2020 آسیا و اقیانوسیه گرفته شد.

وی ادامه داد: در این جلسه، بحث های اقتصادی سال گذشته تأئید شد و برنامه ریزی لازم برای آینده صورت گرفت. یکی از مهم ترین مواردی که در این جلسه مطرح شد، تقسیم قاره آسیا به پنج منطقه بود که منطقه غرب و مرکز آسیا به ایران واگذار شد. با توجه به اتفاق انجام شده، یک نماینده از کشورمان را به عنوان مسئول انتخاب خواهیم کرد تا در این زمینه فعالیت مان را شروع و مسابقات منطقه ای را برگزار کنیم.

منبع: تسنیم

به "برگزاری مجمع سالیانه سازمان پارا والیبال آسیا واقیانوسیه، منطقه غرب و مرکز به ایران واگذار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مجمع سالیانه سازمان پارا والیبال آسیا واقیانوسیه، منطقه غرب و مرکز به ایران واگذار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید