برگزاری دومین وبینار بین المللی پیشگیری از آسیب های ورزشی

به گزارش ورزش و تندرستی، دومین وبینار بین المللی پیشگیری از آسیب های ورزشی برگزار می گردد.

برگزاری دومین وبینار بین المللی پیشگیری از آسیب های ورزشی

به گزارش ورزش و تندرستی و به نقل از روابط عمومی آموزشگاه ملی المپیک، دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی آموزشگاه ملی المپیک، با حضور سخنرانان برجسته بین المللی اقدام به برگزاری دومین وبینار بین المللی پیشگیری از آسیب های ورزشی در تاریخ 28 دی ماه 1400 نموده است.

اساتید و موضوعات سخنرانی این وبینار بین المللی که به دو صورت حضوری (سالن استاد فارسی آموزشگاه ملی المپیک) و غیرحضوری برگزار خواهد شد، به توضیح زیر است:

در بخش نخست و پس از برگزاری مراسم افتتاحیه با حضور کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک و سرپرست آموزشگاه ملی المپیک و بعلاوه دکتر محمد حسین علیزاده مسئول دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی، مبحث پیشگیری از آسیب های ورزشی در کشتی قهرمانی (اصول و تجربیات) به وسیله دکتر بابک شادگان رئیس کمیسیون پزشکی اتحادیه جهانی کشتی (فیلا) به شرکت کنندگان ارائه خواهد شد.

در ادامه پروفسور اورت ورهاگن پروفسور و محقق علوم ورزشی مرکز پزشکی دانشگاه آمستردام در مورد دردسرهای اپیدمیولوژی و اینکه در آینده جوانان چه مسائلی در زمینه آسیب های ورزشی خواهند داشت به سخنرانی خواهد پرداخت.

پروفسور نیکول ون دیک عضو اتحادیه جهانی راگبی، پروفسور و محقق دانشگاه پرتوریا آفریقای جنوبی دیگر سخنران این وبینار خواهد بود که در بخش سوم از این وبینار، در رابطه با برنامه های پیشگیری از آسیب ورزشی در آینده توضیحاتی را ارائه می نماید.

علاوه بر جلسه پرسش و پاسخی که در انتها هر بخش و با حضور اساتید بین المللی و شرکت کنندگان این وبینار انجام می گردد، دکتر مصطفی زارعی، دکتر حامد موسوی و دکتر علیرضا شهاب در انتها هر بخش به ارائه جمع بندی در رابطه با موضوعات سخنرانی خواهند پرداخت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "برگزاری دومین وبینار بین المللی پیشگیری از آسیب های ورزشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دومین وبینار بین المللی پیشگیری از آسیب های ورزشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید