آماده باش کامل هرمزگان برای مقابله با مخاطرات احتمالی سیل

به گزارش ورزش و تندرستی، سرپرست مدیریت بحران استانداری هرمزگان از آماده باش کامل استان برای مقابله با مخاطرات احتمالی سیل و بارش های پیش رو در روزهای دوم و سوم فروردین اطلاع داد.

آماده باش کامل هرمزگان برای مقابله با مخاطرات احتمالی سیل

به گزارش ورزش و تندرستی به نقل از مهر، عبدالحمید سعدینی ضمن اعلام این خبر اضافه نمود: با توجه به تقویت فعالیت سامانه بارشی در استان هرمزگان طی روزهای شنبه و یکشنبه، هفته پیش رو و احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه های فصلی با توجه به حجم قابل ملاحظه بارش و رواناب های استان های همجوار، به هم استانی های عزیز توصیه می گردد از قرار گیری در حریم و مجاورت رودخانه های فصلی خودداری نمایند.

وی اضافه نمود: در زمان بارندگی ها به دلیل احتمال جاری شدن سیلاب باید از نزدیک شدن به رودخانه ها و رانندگی در مسیرهای پرخطر پرهیز گردد.

سعدینی با بیان اینکه با ورود سامان بارشی پیش رو به استان انتظار رعد و برق و صاعقه وجود دارد، اضافه نمود: بنابراین از مردم می خواهیم از رفتن به ارتفاعات و مناطق ناایمن پرهیز نمایند.

سرپرست مدیریت بحران استانداری هرمزگان، اضافه نمود: طبق هشدار دریایی اداره کل هواشناسی استان، طی روزهای ابتدایی هفته آینده شنبه 2فروردین تا سه شنبه 5فروردین دریا مواج خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: طبق گزارش هواشناسی استان با تأثیر سامانه ناپایدار، از روز شنبه تا ظهر یکشنبه در مناطق دریایی، وزش بادهای جنوب شرقی پیش بینی می گردد و دریا متلاطم خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "آماده باش کامل هرمزگان برای مقابله با مخاطرات احتمالی سیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده باش کامل هرمزگان برای مقابله با مخاطرات احتمالی سیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید